torsdag 9 juni 2011

Mellan Söderhamn & Bolllnäs

Torsdag kväll. Med en kopp kaffe handen, datorn i knät och ett leende på mina läppar ska jag försöka få till någonting som åtminstone kan liknas vid ett sammanhängande blogginlägg.

 Jag har haft några riktigt härliga dagar, och börjar sakta men säkert förstå att jag inte har en massa skolarbete som hänger över mig. Skönt!


Igår var jag med Filip, Isabelle & Mathias till Valbo. Åkte för att införskaffa mig en ny bikini men kom hem med en fotboll & examenskläder till Filip, ett linne och en supersöt rosa (!) klänning till mig :) 



Idag var vi iväg till Bollnäs och fixade med några saker. Vi stannade också till på Mobackes och åt lunch. För er som inte varit där är det verkligen att rekommendera. Nyttig vällagad mat till ett vettigt pris som avnjutes i en fantastiskt gemytlig miljö.


Efter att ha farit och flängt hela dagen avslutade vi med att åka ut till Moheds flygfält och spela lite  tut-bingo. Filip spelar inte, men tycker att det är supermysigt ändå. Kan möjligen ha med chokladhjulet i pausen att göra?! ;)

                          När man spelar bingo ska det helst se ut så här:

För om det gör det, och man tutar, får man en del pengar ;) I det här fallet 1000 spänn direkt i handen vilket tacksamt mottogs tillsammans med tre gigantiska leenden. Det är omöjligt att vara annat än nöjd med dagen som varit. Nu är det bara sova kvar att göra, så jag säger godnatt & kryper ner under täcket.

                                                             Kramar

3 kommentarer:

Carina sa...

Hejsan hjärtat :)
Du gör verkligen klänningen, den var jättesöt men du är vackrast.
Tusen sommriga bamsekramar till dig *Pöss*

emmachristin sa...

Du är gullig du! Tack så mycket och en massa kramar tillbaka :)

pipan sa...

Mäh, tutbingo utan mig?!?! :O (Men jag måste väl iaf erkänna att du var supersöt i klänningen.) Kramar

Bloggintresserade