fredag 20 april 2012

Några få ord en fredag...

Igår hade jag en konstig dag. Var och tränade på förmiddagen och mådde toppen. Så kom eftermiddagen och jag fick ont i precis hela kroppen samt feber. Med en massa kläder på, och en mängd vatten i, höll jag ut så pass länge att jag lyckades se när Brynäs tog hem guldet. Härligt! Gick och lade mig direkt efter matchen och tvärslocknade.

Vaknade i morse och mådde som jag brukar, dvs. bra. Käkade frukost, åkte ner och styrketränade en timme och sedan lite pluggande. Eftermiddagen flöt på med e-centershopping tillsammans med Kevin, lite städning och god fredagsmat. Kvällen har bestått av visit hos min far (eller snarare hans fru) som fyller år idag. Hipp hipp hurra! Teven har också fått stått på ett par timmar då vi tittat på Let's Dance. Jag skulle ju så gärna vilja börja dansa samba och rumba, men finner inga kurser i Söderhamn. Det kanske kommer och då tänker jag minsann vara den första i kön ;-)

Jag hade egentligen inte tänkt att blogga ikväll, men så läste jag någonting så bra, och detta vill jag förstås vidareförmedla:




                                                          Massor av kramar från mig

Inga kommentarer:

Bloggintresserade