fredag 15 juli 2011

Blessed

Sitter med tredje koppen te och känner bara sådan glädje! Först var jag på trivselkväll med några av mina vänner. Finaste Millan följde med hem & surrade en stund. Läste ett sms jag fått från en vän där det stod "Hej! Vill bara säga tack för att du finns och önska dig en trevlig resa."
Blir alldeles varm i själen. Tack för dina fina ord.

Har också nyss pratat i telefonen med en alldeles speciell person som jag tycker mycket om, och som har stulit många av mina tankar de senaste veckorna, dagarna, timmarna, minuterna och nu även sekunderna...

...Men schh! Säg ingenting för det är liksom lite hemligt ;-)

En del saker vet jag egentligen hela tiden, men så kommer de här stunderna som denna, när jag blir påmind om hur välsignad jag är med härliga, underbara människor & vänner omkring mig. Tack snälla för att ni alla finns och ger mitt liv det där extralyftet som förmodligen inte hade funnits annars

Just nu blir det ett speciellt tack till tjejerna som var på Berget ikväll och ett alldeles, alldeles särskilt tack till dig Cathy som möjliggör min resa genom att ta mina barn under dina vingar medan jag är borta. All kärlek till dig! Det finns inte ord så det räcker att beskriva hur tacksam jag är, men jag tror att du vet, jag hoppas att du vet...













Ett alldeles speciellt tack också till dig allra käraste lillasyster. Utan dig hade jag aldrig kommit iväg på någon resa och jag är så glad, och oändligt tacksam för det.

Icke att förglömma mina underbara fina pojkar. Tänker inte säga att jag inte kommer att klara mig en vecka utan dem, för det kommer jag. Jag kommer dessutom att tycka att det är skönt att bara få vara, bara tänka på mig själv och vila från att vara Mamma hela dagarna. Däremot vet jag, att när veckan har gått kommer jag åter att komma hem som mamma, krama om grabbarna och då känna hur mycket jag faktiskt har saknat dem.

Om jag inte har saker att vara tacksam för, så säg. Om jag inte är välsignad med att ha de allra bästa av bästa runt mig, så säg. Även om jag också har dippar som alla andra, och även om jag också har sämre dagar är det verkligen inte märkligt att jag för det allra mesta känner mig hög på livet.

                                   
Kramar i tusental



1 kommentar:

Anonym sa...

Ha en bara bästresa nu - det är du värd! Kramar till dig <3 // En av käringligan som var med på berget ;)

Bloggintresserade