onsdag 23 november 2011

♥ ♥ ♥

  I hjärtat finns ett rum som bara är för dig 
  - och var jag än tar plats så finns du här hos mig.

  Jag hör din varma röst som inspelad musik  
  - Jag lyssnar om igen, för den är helt unik.
 
 I mörker och i ljus, ditt ansikte jag ser
 - ur minnet tar jag fram de bilder där du ler.

  Men bland allt du är för mig, finns något svårt att bära
 -längtan efter dig när jag inte har dig nära...

                            
            
    
                     
                                                             

4 kommentarer:

Mea Culpa sa...

Tassar in en onsdag morgon och lämnar ett hav av kramar och kärlek till dig. <3

// Anna

EmmaChristin sa...

Tack fina du. Värmer gott! Sänder en massa kärlek och värme tillbaka & vill också säga att du finns i mina tankar. Kram

pipan sa...

Underbar liten dikt, men jag väntar på publicering av din fantastiska rap! ;-) Kram!

EmmaChristin sa...

Haha! Gissa om jag fick tänka en stund innan det kopplade. "Jag brukar ju inte rapa" var min första tanke. Sedan slog det mig! Nej du, glöm din dröm. Här ska det då inte publiceras någon rappande EmmaChristin ;-)

Bloggintresserade