onsdag 9 februari 2011

myskillar :)

När jag hämtade Filip på fritids idag fick jag inte bara en, utan två, presenter!
Den ena var från Filip själv, en röd fin duk som han hade sytt mönster på.
Gissa vem den andra kom från?
Jo, killen jag hjälpte förra veckan. Han hade gjort ett pärlhalsband till mig som jag förstås genast satte kring halsen.

Gissa om jag blev alldeles varm i själen?! 

Som jag sagt tidigare behövs det verkligen inte mycket för att nå fram. Jag önskar att alla vuxna, och framför allt utbildade pedagoger, förstod hur lite det är som krävs. 

Bild lånad från Google




KRAMAR!

2 kommentarer:

pipan sa...

Vad roligt både att få en duk av en "tuff kille" (skönt med killar som vågar stiga ur genusrollerna och göra det de vill), och vad roligt att få sådan konkret bekräftelse på att du gjorde rätt med den andra killen. Du är en ängel, var stolt över det. Kram// Millan

Carina sa...

Hej hjärtat
Ta vara på din gåva och förvalta den väl. Det är nog inte för intet som man man får den uppvävxt man får, livet är en skola, det gäller bara att vara vaken och observant så att man lär av den.
Du besitter så mycket kunskap som du har fått av egna upplevelser, sånt som man aldrig kan läsa sig till. Du förstår, för du har upplevt det i själ och hjärta.
Massor med ljus och kärlek till dig :)

Bloggintresserade