onsdag 9 mars 2011

Bak och helg med Manson

Idag har jag och Kevin bakat tillsammans medan lillebror var och badade. Kevin kände inte för att följa med, och jag har verkligen njutit av att få lite egentid med honom. Och jisses vad vi har bakat! Nu funderar jag allvarligt på att gå en kurs i att också lära mig tycka om fikabröd. Nej, skämt åsido, med tanke på hur mycket det bakas här hemma ska jag nog vara tacksam över att jag inte är tokförtjust i sötsaker.



Idag fick jag också boken jag beställt. Jag blev nästintill beordrad att beställa den för att kunna ge mitt omdöme. Ska bli mycket spännande att läsa denna. Jag har en stark känsla av att den inte påminner om någonting jag läst tidigare.  Med tanke på författare vore det konstigt om boken inte är helt unik i sitt slag.
Tar en date med Mr.Manson i helgen tror jag.


Har lovat mig själv att vara ledig på fredag och därför ska jag se till att bli klar med veckans alla uppgifter senast imorgon. Har en bit kvar, men är helt säker på att jag kommer att lyckas.

Nu väntar en dusch, vilket är MYCKET behövligt efter all kavling, vispning, knådning och annat som ingår i, och efter, ett storbak.



 Kramar!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade