torsdag 17 mars 2011

Barnkalas, syskonlängtan och pussar!

Filip har planerat sitt kalas idag, och det blev shopping efter önskemål. Två stora papperskassar med diverse snacks, godis, dricka och annat skojsigt står nu i köket och väntar på barnen som kommer på lördag. Han ville också bjuda på korv med bröd istället för hamburgare, och det är klart att han får bestämma när han fyller år :)

Imorgon kommer Erica och flickorna hit. Som jag längtar! Saknar också Martin, som jag tyvärr träffar alldeles för sällan. Jag förstår inte vad mina syskon har i Karlstad att göra när jag bor här ;)

Och på tal om längtan hit och dit...Pussar är väl alldeles fantastiskt härligt! Ja, förutsatt att man pussas med någon man tycker om att pussas med förstås. Vem minns inte den allra första pussen?
Tyvärr pussas jag inte så mycket, och inte så ofta, ja annat än på barnen då, men de räknas inte in här.

Kanske är detta någonting för mig att satsa på?

En puss kan säga mer än 1000 ord ;)
Tyvärr är innehållet varken pussar varken förhäxningspiller, men det ser ju mysigt ut i alla fall. Men hur frestad jag än blir att beställa den  tycker jag att 59 spänn för en bit kartong och lite text är några spänn för många.

Kanske ska plocka fram min fånigt superöverambitiösa sida och tillverka mig en egen liten ask...Eller inte  

                                         

Inga kommentarer:

Bloggintresserade