måndag 1 augusti 2011

Det kommer mera...

Usch vad jag har varit dålig på att uppdatera bloggen, men snart är det höst och då blir det mer inomhustid vilket också innebär mer tid framför datorn. Studier blir det naturligtvis, men den här terminen ska jag ta hand om mig själv mer, och se till att jag ger mig själv utrymme till att bara vara & njuta av livet.

Turkietresan var härlig och avkopplande och precis vad jag behövde. Tänkte skriva lite mer om detta, men jag väntar till jag får bilder som just nu befinner sig i Isabelles kamera.

Jag älskar sol och jag älskar värme och jag är för övrigt helt övertygad om att storken villade bort sig och släppte av mig på fel ställe. Hoppas verkligen att dagens storkar är utrustade med GPS!

Det har inte gått en dag sedan vi kom hem som jag inte har känt att jag vill tillbaka. Saknar att kunna sitta ute och surra mitt i natten, utan att behöva jacka eller filt. Jag saknar att ligga på stranden, att gå ut i vattnet och endast känna en ljummen smekning mot kroppen.

Hur kan man inte vilja tillbaka till detta?
Just nu längtar jag däremot efter någonting helt annat, eller någon helt annan och det får jag får jag göra i fem dagar till. Fem dagar är inte lång tid, men när det är kärlek med i bilden kan det tydligen kännas som en evighet. Försöker fylla dagarna med en massa saker för att de ska gå undan...

Visst är det jobbigt att längta och att sakna, men det är så värt det när kroppen, hjärnan och hjärtat känner att det är rätt, underbart och helt fantastiskt!

                              
 Tro mig när jag säger att det kommer mera...
     
                                 ♥ Kramar

Inga kommentarer:

Bloggintresserade